A smile you can never guess what's behind !

Dags att börja göra sej iordning. Ska duscha nu o sminka mej o så. Sen kmr väl min kontaktperson , Nina , hit om en timme. :) O sen e de bara att förbereda för middagen.
Ser egentligen nt fram emot min födelsedag så mkt som man brukar.. Så ja förväntade mej den att bli för två månader sen...e de nt ens i närheten av.
Så mkt saker har hänt , speciellt dom två senaste veckorna. Så min relation t mina föräldrar e helt katastrof.. Dom litar nt ens på mej t en procent ! Fast de kan ja ju förstå.. För nu förtiden så har de väl blivit att ja gör skitsaker bara för att såra dom. O ja har lyckats ganska bra. Men just nu knr ja ingen nytta av de. Hur får de mitt liv att bli bättre ?
Men man får väl göra de bästa av situationen o sätta de där fejkade leendet i ansiktet som man gör dagligen..

xoxo :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0