Godmorgon, typ

Godmorgon bloggen, eller ja, jag har varit vaken ett tag men har inte orkat skriva! Idag ska jag vara med mina brudar i think. Ska först vara med Bella och vi ska sätta oss i solen nånstans och bara mysa! Galet nice väder ute idag. Sen ikväll snackade Amanda och Bella om att jag måste komma ut. Men vet inte om jag kan ikväll, ska faktiskt sova tidigt med tanke på att jag ska upp typ 6 och sen möta farfar klockan 8 på TC nästa dag. Sen drar jag till LONDOOOOOOOOOOON. Så jävla nice! Har typ 300 pund att handla för ;o

Men nu ska jag fixa mig lite, sen kommer Bella och så drar vi någonstans. Mitt hår är helt fucked up idag. Duschade ju hos Amanda's kontaktfamilj och de använde nåt shampoo och balsam som gjorde att mitt hår blev elektriskt. Usch! Ser ut som ett troll...

Skriver sen, puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0