Goodnight !

Ååååh , vet ni vad ? Haha , ja har hittat massa gamla bilder på mej när ja har allt från svart hår t oranget hår ! ;) Sen har ja oxå hittat lite gamla bilder på lite allt möjligt , nt bara på mej ! :) Tänkte att ja lägger upp lite bilder imorn så ni får se ! :D Men ja ska faktiskt gå o lägga mej nu tror ja. :( Ska iaf stänga av datan. Ska försöka gå upp tidigt imorn så ja kan träffa mina beebisar Hanna , Amanda , Bella o Martin (Martin är nt riktigt min beebis :S men de e ju Amandas pojkvän o han ska va me !) , o sen hoppas ja att ja får träffa Emilia oxå ! :) Men sov gott alla !

xoxo :love:


Sommarn 2010 - Jag o Emilia på mitt landställe. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0